Najczęściej zadawane pytania:
(kliknij w pytanie, aby rozwinąć)
Po złożeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas fakturę na adres e-mail podany przy zakupie.
Jeśli chcesz fakturę na firmę, to wprowadź jej dane w uwagach przy składaniu zamówienia.
Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z brakującymi lub uszkodzonymi przedmiotami, musisz skontaktować się z nami – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru.
Aby zapewnić jak najszybsze rozwiązanie tego problemu, prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu.
Niestety, nie możemy zagwarantować, że produkty w naszych zestawach są wolne od składników alergizujących, bo na każdy z tych składników możesz zareagować w specyficzny dla Twojej skóry sposób.
Jeśli podejrzewasz, że cierpisz na alergię na określone substancje lub związki w dobranych przez nas kosmetykach, pilnie zalecamy dokładne sprawdzenie składów na stronach producentów.