Najczęściej zadawane pytania:

(kliknij w pytanie, aby rozwinąć)

Po złożeniu zamówienia oraz zaksięgowaniu wpłaty otrzymasz od nas fakturę na adres e-mail podany przy zakupie. 

Jeśli chcesz fakturę na firmę, to wprowadź jej dane w uwagach przy składaniu zamówienia.

Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z brakującymi lub uszkodzonymi przedmiotami, musisz skontaktować się z nami – dane kontaktowe znajdziesz w zakładce KONTAKT w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru.

Aby zapewnić jak najszybsze rozwiązanie tego problemu, prosimy o przesłanie zdjęć uszkodzonego produktu.

Niestety, nie możemy zagwarantować, że produkty w naszych zestawach są wolne od składników alergizujących, bo na każdy z tych składników możesz zareagować w specyficzny dla Twojej skóry sposób. 

Jeśli podejrzewasz, że cierpisz na alergię na określone substancje lub związki w dobranych przez nas kosmetykach, pilnie zalecamy dokładne sprawdzenie składów na stronach producentów.

Koszyk

0

Brak produktów w koszyku.

Hit Enter to search or Esc key to close
Dołącz do listy oczekujących Gdy produkt będzie ponownie dostępny, wyślemy Ci wiadomość na podany adres e-mail.